Grafik zajęć

film

 

Trening non stop

bez rezerwacji

Ćwiczysz kiedy chcesz w godzinach otwarcia klubu

PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK: 9:00-12:00 oraz 16:00-20:00

SOBOTA: 9:00-12:00

NIEDZIELA nieczynne

6 kregow FitLady = 6 programow treningowych

Slim body

 

Slim body

Extreme Core Body

 

Extreme Core Body

Functional Body

 

Functional Body

Healthy Body

 

Healthy Body

Body Fire

 

Body Fire

Strenght Body

 

Strenght Body

opisy boxów

 

Slim Body

to skuteczny program zajęć w walce z tkanką tłuszczową. Wykorzystywane są ćwiczenia angażujące całe ciało, których celem jest nie tylko redukcja, ale kształtowanie, modelowanie sylwetki. Osiągniemy to stosując małe obciążenie o umiarkowanej intensywności. Ćwiczenia wykonywane są 45 sekund z przerwą 10 sekund.

 

Extreme Core Body

to trening kształtujące mięsie głębokie ciała, które pozytywnie wpływają na poprawę siły i funkcji  tułowia, oraz priopriorecepcje. Program  ten jest połączeniem ćwiczeń wielostawowych, wielopłaszczyznowych do których wykorzystywane jest również niestabilne podłoże.  Znakomicie modeluje sylwetkę, a zwłaszcza wpływa na wygląd mięśni brzucha. Ćwiczenia wykonujemy w czasie 30 sekund  z przerwą  15 sekund.

 

Functional Body

trening różniący się od tradycyjnych ćwiczeń w siłowni jego głównym założeniem jest funkcjonalność ruchu. Wykonywanie ćwiczeń, które zbliżone są do ruchów podejmowanych w życiu codziennym. Wpływa również na zmniejszenie ryzyka kontuzji, podczas aktywności fizycznej jak i w sytuacjach dnia codziennego. Ćwiczenia wykonywane są przez 45 sekund, przerwa 15 sekund.

 

Healthy Body

program skupia się na wzmocnieniu mięśni posturalnych i głębokich ,które pozwalają na utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Istotną rolę odgrywają w  profilaktyce bólów kręgosłupa. W treningu wykorzystane są ćwiczenia, wykonywane dokładnie w wolniejszym tempie, przez co ich czas trwania wydłuża się do 1 minuty  z przerwą 20 sekund.

 

Body Fire

Zajęcia dla bardziej wymagających, gdyż program charakteryzujący się dużą intensywnością. Trening interwałowy, bazujący na przeplataniu ćwiczeń całego ciała z ćwiczeniami na maszynach. Poprawia wydolność organizmu, siłę. Skutecznie wpływa na redukcję tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane przez 30 sekund z przerwą 15 sekund. Po zakończonym obwodzie 1 minuta przerwy.

 

Strenght Body

trening, którego głównym celem jest wymodelowanie sylwetki, wzmocnienie mięśni. Ćwiczenia z użyciem maszyn w połączeniu z ćwiczeniami uzupełniającymi doskonale działają ujędrniająco na ciało. Program ten nie jest tak intensywny, za to zmusza do pracy poszczególne mięśnie. Ćwiczenia wykonywane są przez 45 sekund z przerwą 20 sekund. Po zakończonym obwodzie jedna minuta przerwy.